Lista de manuale pentru anul școlar 2022-2023 este în curs de actualizare.
Astfel, momentan, nu putem prelua comenzile aferente pentru manuale și auxiliare. Dacă doriți să fiți anunțat când acest proces va fi finalizat, vă rugăm să ne trimiteți un mesaj pe adresa sales.edu@carturesti.net. Vă mulțumim!
Astfel, momentan, nu putem prelua comenzile aferente pentru manuale și auxiliare. Dacă doriți să fiți anunțat când acest proces va fi finalizat, vă rugăm să ne trimiteți un mesaj pe adresa sales.edu@carturesti.net. Vă mulțumim!
Matematica. Algebra, geometrie. Clasa a VIII-a. Consolidare
De: Anton Negrila, Maria Negrila
Puteți plasa comenzi doar după login.
Categorii | Matematica, 8J, 8K |
Data publicării | 2019 |
Editura | Paralela 45 |
Editie | a VIII-a |
Colecție | Mate 2000 consolidare |
Format | Paperback |
Număr de pagini | 224 |
ISBN / Code | 9789734730957 |
Disponibilitate | La comandă |
Descrierea produsului
Avizat M.E.N. conform O.M. nr. 3022/8.01.2018
Seria de lucrări MATE 2000 CONSOLIDARE, destinată claselor de gimnaziu, respectă toate cerințele programei școlare actuale de matematică referitoare la competențe generale, competențe specifice și conținuturi, oferind sugestii metodologice dintre cele mai atractive.
Astfel, pentru fiecare capitol din programă sunt prevăzute:
- un text teoretic minimal și obligatoriu, ca rezumat al conținuturilor învățării propuse de programa școlară, care cuprinde: noțiuni și relații (introduse prin definiții și notății corespunzătoare), proprietăți (teoreme, propoziții etc.), metode (reguli de calcul, algoritmi de lucru etc.). Pentru a fi bine înțelese și reținute de elevi, toate acestea sunt însoțite de exemple și modele de rezolvări;
- un text teoretic neobligatoriu, destinat aprofundării suplimentare de către elevii capabili de performanță a conținuturilor propuse de programă pentru obținerea unor rezultate deosebite la concursuri și olimpiade școlare;
- activități de consolidare a învățării, pentru lucrul la clasă și pentru acasă (afterschool, homeschooling), care grupează tipuri foarte diverse de exerciții și probleme pe trei niveluri progresive: 1) înțelegere; 2) aplicare și exersare; 3) aprofundare și performanță. Această abordare didactică modulară permite aplicarea metodei interactive moderne de învățare centrată pe elev știu / vreau să știu / am învățat;
- utilizarea algoritmilor și conceptelor matematice de bază în activitatea practică (matematica aplicată în viața cotidiană) ca metodă modernă de învățare;
- evaluări ale progresului învățării prin teste de evaluare conforme cu standardele Ministerului Educației și Cercetării Științifice.
Lucrarea de fata se adreseaza in special elevilor care doresc sa consolideze atat continuturile prevazute de programa scolara prin exersarea unui numar mai mare si mai divers de exercitii si probleme, cat si sa aprofundeze continuturi suplimentare.