menu
Lista de manuale pentru anul școlar 2022-2023 este în curs de actualizare.
Astfel, momentan, nu putem prelua comenzile aferente pentru manuale și auxiliare. Dacă doriți să fiți anunțat când acest proces va fi finalizat, vă rugăm să ne trimiteți un mesaj pe adresa sales.edu@carturesti.net. Vă mulțumim!

Termeni si conditii de utilizare a site-ului ichbcolentina.lumina.educarturesti.ro

1. Datele noastre:

Direct Client Services S.R.L.
Str. Pictor Arthur Verona, nr. 15, Corp A1, Sector 1, Bucureşti
Banca: Alpha Bank
Cont: RO18BUCU1211304257181RON
Nr. Reg. Com: J40/3061/1999
CUI: RO11648548
Tel: 0376 448 445
E-mail: sales.edu@carturesti.net

2. Inregistrarea pe site:

Acest site reprezinta un parteneriat intre Lumina Institutii de invatamant si Direct Client Services (numit in continuare si DCS). Ca atare, va puteti inregistra/loga pe acest site doar prin intermediul link-ului ce v-a fost furnizat de către reprezentanții școlii dvs.
In momentul inregistrarii sau logarii pe site-ul ichbcolentina.lumina.carturesti.ro, DCS va prelucra datele de logare ale parintelui. Pentru detalii sulimentare legate prelucrarea datelor cu caracter personal, va rugam sa consultati punctul 9 de mai jos.

3. Modalitati de plata:

Plata produselor se poate face in avans, online cu card bancar sau ordin de plata sau la curier, in momentul livrarii produselor.

  • Plata online cu cardul - Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, ichbcolentina.lumina.educarturesti.ro foloseste platforma EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard). Daca ati ales metoda de plata "Online prin card bancar" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
    Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
    Important de stiut! Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision! In cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al BNR din ziua efectuarii tranzactiei.
  • Ordin de plata - Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de catre DCS in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.
Comanda produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise, in contul specificat la rubrica “Datele noastre”.

4. Tarifele si Livrarea:

Preţurile afişate pe site includ TVA. În cazul cărţilor, TVA este de 5%, iar pentru celelalte produse este de 19%. Preţurile nu includ cheltuielile de livrare. Acestea vor fi calculate, separat, în coş, în funcţie de: localizarea destinaţiilor (în Bucureşti sau ţară) şi greutatea aproximativă a coletului.
Prețurile manualelor sunt valabile pentru anul școlar 2018 - 2019 și pot fi modificate în funcție de schimbările de preț impuse de edituri. Prețurile manualelor sunt valabile pentru anul școlar 2019 - 2020 nu vor depăși 15% din prețul actual. Modificările de preț sau de titlu vor fi anunțate înainte de expedierea comenzii.
Pretul manualelor de pe site-ul carturesti.ro poate diferi de cel de pe site-ul ichbcolentina.lumina.educarturesti.ro numai pe perioada unor campanii limitate ca timp si stoc.
În cazul în care, valoarea unei comenzi este egală cu sau depăşeşte 100 lei, iar destinaţia este pe teritoriul României, livrarea este gratuită prin curier rapid.
În cazul în care valoarea unei comenzi nu depășește 100 lei tarifele de livrare prin curier rapid pentru România sunt următoarele:

  • în Bucureşti și Ilfov - 7,5 lei / livrare
  • în ţară, printr-un Curier Rapid - 15 lei / livrare
Politica noastră presupune respectarea termenelor de livrare afișate pe site. Cartile listate pe ichbcolentina.lumina.educarturesti.ro sunt furnizate doar in urma precomenzilor, in termen de 4 saptamani de la data confirmarii comenzii și plății.
Din motive independente de voința noastră, cum ar fi indisponibilitatea temporară a unor titluri sau posibilitatea ca acestea sa fie în curs de tipărire, nu putem garanta livrarea tuturor comenzilor conform informaţiilor de pe site. Termenele de livrare pot fi modificate în funcție de furnizorii noştri interni şi externi.

Atentie: Pentru cărțile într-o limbă străină comenzile trebuie plasate până la data de 28 august 2019. Direct Client Services nu garantează furnizarea manualelor până la deschiderea anului școlar 2019-2020 (9 septembrie 2019) pentru comenzile plasate după data de 28 august 2018.
În cazul în care produsele comandate sunt disponibile partial si au termene de livrare diferite DCS va livra produsele disponibile. Restul comenzii va putea fi ridicat de la sediul şcolii, la o dată pe care o va stabili şcoala şi o va anunţa părinţilor.

5. Politica de retur:

Conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii (numai în condiţiile actului normativ menţionat) aveti dreptul ca în termen de 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor să vă retrageți din prezentul contract.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să informaţi Direct Client Services SRL, la sediul din Splaiul Independenţei 319, Sema Parc, Pavilion OB15A, Sector 6, Bucureşti, 0376 448 445, sales.edu@carturesti.net cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediaţi produsele în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor. Sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere pachetele livrate din care fac parte cărţi deteriorate, semnate, scrise sau completate, înregistrările audio sau video sigilate care au fost desigilate după livrare, ziarele, periodicele şi revistele, conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere (ex. ebook).

6. Reclamatii:

Oricare ar fi reclamaţia, o puteţi adresa la: sales.edu@carturesti.net.

7. Modificare sau anulare comanda:

Daca v-ati razgandit si nu mai doriti un produs din comanda, doriti alt produs decat cel comandat sau nu mai doriti niciunul dintre produsele comandate, ne puteti anunta cat mai repede cat mai repede la numarul: 0376 448 445 sau pe e-mail la adresa: sales.edu@carturesti.net. Colegii nostri de la Customer Service vor face tot posibilul sa modifice sau anuleze comanda.

8. Continutul. Drepturile de autor:

>Cartile / produsele afisate pe site au fost selectate de catre profesorii International Computer HighSchool of Bucharest in conformitate cu programa scolara a acestei scoli.
În cazul în care programa școlară se modifică sau editurile decid să nu mai publice un titlu, unele manuale pot fi înlocuite cu alte tiluri, numai cu acordul profesorului coordonator din cadrul International Computer HighSchool of Bucharest. În aceste cazuri veți fi înștiințat de aceste înlocuiri înainte de expedierea comenzii.
Pozele şi descrierile obiectelor de pe site sunt exemplificative. Ne străduim să fie cât mai apropiate cu produsul în sine, dar pot apărea unele neconcordanţe.
Întregul conţinut al site-ului ichbcolentina.lumina.educarturesti.ro (texte, imagini, elemente de grafică, coduri, scripturi etc) sunt proprietatea Direct Client Services SRL şi sunt protejate prin Legea drepturilor de autor şi prin alte legi privind dreptul de proprietate intelectuală. Încercările de a le prelua, prin orice mijloace, sunt ilegale şi, în măsura în care vor fi sesizate, vor fi deferite justiţiei.
Site-ul ichbcolentina.lumina.educarturesti.ro reprezintă un parteneriat între Cărtureşti şi Fundaţia Lumina Instituţii de Învăţământ.

9. Datele dumneavoastra:

Datele dumneavoastra cu caracter personal sunt colectate de catre Direct Client Services S.R.L., in calitate de Operator, cu sediul social in Str. Pictor Arthur Verona, nr. 15, Corp A1, Sector 1, Bucuresti, care este reprezentata legal de catre dl. Radu Serban si dna. Iordan Lucica Nicoleta.
Datele dumneavoastra cu caracter personal sunt prelucrate la punctele de lucru si sediul societatii, precum si la locatiile (puncte de lucru/sediu social) subcontractorilor societatii DCS din Romania, numai pentru scopurile prevazute mai jos.
Va solicitam urmatoarele date cu caracter personal:nume, prenume, adresa de e-mail, numar de telefon, adresa de livrare.
Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal sunt urmatoarele:

  • Procesarea si facturarea comenzilor;
  • Livrarea comenzilor;
  • Furnizarea de rapoarte si statistici scolilor.

Serviciile de livrare nu sunt prestate in mod direct de catre DCS, ci de catre subcontractori care vor avea calitatea de Persoane Imputernicite. In acest sens, colectam de la dumneavoastra date cu caracter personal, in calitate de Operator, pe care le vom transmite catre subcontractori (compania de livrare) pentru a va face legatura in vederea prestarii serviciilor de livrare la cererea dumneavoastra.
Va vom pastra datele pe perioada necesara conform dispozitiilor legale in vigoare sau pana la momentul in care vom primi o cerere din partea dumneavoastra. Dupa aceasta perioada, datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi distruse definitiv.
Aveti urmatoarele drepturi in ceea ce priveste datele dumneavoastra cu caracter personal pe care ni le furnizati:
  • Dreptul de acces la datele dumneavoastra personale, respectiv sa ne solicitati sa confirmam daca prelucram sau nu datele dumneavoastra personale. La cerere, va putem furniza o copie a acestor date;
  • Dreptul de a obtine rectificarea datelor dumneavoastra cu caracter personal care sunt inexacte sau completarea acestora;
  • Dreptul la stergerea datelor dumneavoastra personale in cazul in care prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal nu are la baza un motiv legitim care prevaleaza asupra cererii dumneavoastra;
  • Dreptul sa obtineti de la noi restrictionarea prelucrarii datelor personale pana verificati exactitatea datelor dumneavoastra personale pe care le prelucram;
  • Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal), dar si de a va adresa instantelor de judecata.

In cazul in care doriti sa reclamati modul in care am gestionat datele dumneavoastra, va rugam sa contactati Responsabilul cu protectia datelor la urmatoarea adresa de email: protectiadatelor@carturesti.net. sau in scris la Str. Pictor Arthur Verona, nr. 15, Corp A1, Sector 1, Bucuresti. Responsabilul cu protectia datelor va analiza reclamatia dumneavoastra şi va colabora cu dumneavoastra pentru rezolvarea problemei.
Daca in continuare considerati ca datele dumneavoastra nu sunt gestionate corect conform legii, puteti contacta si depune o sesizare la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal prin telefon la nr. +40.318.059.211 sau prin email la adresa anspdcp@dataprotection.ro.
Datele furnizate nu vor fi folosite pentru a lua vreo decizie automata in ceea ce va priveste si nu intentionam sa le folosim in alte scopuri decat cele declarate mai sus.

Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.