Matematica. Algebra, geometrie - clasa a VIII-a. Partea I (2019-2020)
By: Anton Negrila, Maria Negrila
Categories | Matematica, 8J, 8K, 8L |
Publication Date | 2019 |
Publisher | Paralela 45 |
Collection | Mate 2000 consolidare |
Format | Paperback |
Number of pages | 240 |
ISBN / Code | 9789734730100 |
Availability | On Demand |
Product description
Seria de lucrări MATE 2000 CONSOLIDARE, destinată claselor de gimnaziu, respectă toate cerințele programei școlare actuale de matematică referitoare la competențe generale, competențe specifice și conținuturi, oferind sugestii metodologice dintre cele mai atractive.
Astfel, pentru fiecare capitol din programă sunt prevăzute:
– un text teoretic minimal și obligatoriu, ca rezumat al conținuturilor învățării propuse de programa școlară, care cuprinde noțiuni și relații (introduse prin definiții și notății corespunzătoare), proprietăți (teoreme, propoziții etc.), metode (reguli de calcul, algoritmi de lucru etc.). Pentru a fi bine înțelese și reținute de elevi, acestea sunt însoțite de exemple și modele de rezolvări; – un text teoretic neobligatoriu, care este destinat aprofundării suplimentare de către elevii capabili de performanță a conținuturilor propuse de programă pentru obținerea unor rezultate deosebite la concursuri și olimpiade școlare; – activități de consolidare a învățării, pentru lucrul la clasă și pentru acasă (afterschool, homeschooling), care grupează tipuri foarte diverse de exerciții și probleme pe trei niveluri progresive: 1) înțelegere; 2) aplicare și exersare; 3) aprofundare și performanță. Această abordare didactică modulară permite aplicarea metodei interactive moderne de învățare centrată pe elev: știu / vreau să știu / am învățat; – utilizarea algoritmilor și conceptelor matematice de bază în activitatea practică (matematica aplicată în viața cotidiană) ca metodă modernă de învățare; – evaluări ale progresului învățării prin teste de evaluare conforme cu standardele Ministerului Educației Naționale.
Lucrarea de față se adresează în special elevilor care doresc să consolideze atât conținuturile prevăzute de programa școlară prin exersarea unui număr mai mare și mai divers de exerciții și probleme, cât și să aprofundeze conținuturi suplimentare.